niedziela, 21 września 2014

jogurt z płatkami owsianymi i musem jabłkowym!

Szybkie i proste, a przy tym smaczne śniadanie, które doda energii już na początku dnia. A przecież siły mieć muszę - zwiedzanie Berlina i załatwianie wszystkich formalność bez wątpienia tego wymaga. Śniadanie identyczne, jak często jadałam w domu, jedno z tych, które zawsze się sprawdza i zawsze smakuje. Wystarczy jogurt naturalny, mus jabłkowy, który przywiozłam jeszcze z domu i płatki owsiane, już niemieckie. Tak samo zresztą, jak i jogurt. Takie jogurtowe desery smakują wszędzie, tak myślę. I w Krakowie, i w Berlinie.


JOGURT NATURALNY Z MUSEM JABŁKOWYM I PŁATKAMI OWSIANYMI
Przepis (jedna porcja):
200g jogurtu naturalnego
100g musu jabłkowego
1/2szkl płatków owsianych
Do wysokiej szklanki nakładać kolejno: mus jabłkowy, płatki owsiane, jogurt naturalny, ponownie mus jabłkowy i ponownie płatki owsiane. Schłodzić w lodówce. Wyjąć i podawać. 

21 komentarzy:

  1. Dodać szczyptę cynamonu i byłabym w smakowym raju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. us jabłkowy zawsze jakoś kojarzy mi się z dzieciństwem, często taki robiła mama, na deser :) jak miło powspominać widząc twój pyszny przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mimo wszystko Pani by sobie trochę pospała! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś pewno, ze tym razem był to jogurt? ;D
    Dobrze, dobrze. Reklamuj polskie jabłka za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, tym razem to na pewno był jogurt ;)

      Usuń
  5. najprostszy i jeden z najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, takie śniadanie będzie smakować dobrze i na końcu świata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, obłędna i prosta klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wygląda ten jogurt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione 2 śniadanie do pracy kiedy nie chce mi się gotować ;)
    Nominowałam Cię do zabawy, po szczegóły zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi pysznie, a wygląda jeszcze lepiej :)
    Ja praktycznie codziennie jem, płatki owsiane ze startym jabłkiem,
    ale Twoja alternatywa, to fajny pomysł na drugie śniadanie, kiedy muszę gdzieś wyjść :)
    Zapraszam nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zjadać takie kolacje, jako przekąskę albo na śniadanie, gdy mam mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To wygląda bajecznie:) jak szybko zrobic taki mus jabłkowy? Wystarczyłoby zblenderowac jabłka, czy to się robi jednak na ogniu ( w sensie trzeba smażyc itp.)?

    OdpowiedzUsuń
  13. bo jak jogurt, pyszny mus jabłkowy i płatki mogą nie smakować? (:

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, prosty przepis...tylko muszę jakiś inny mus przygotować...może bananowy :)

    OdpowiedzUsuń