środa, 4 lutego 2015

kawowa owsianka z kokosowym serkiem!

Mało mnie z Wami, ale to przez to, że niesamowicie dużo mnie we własnym życiu. Śniadania jem codziennie, i może nie w pośpiechu, ale jakoś zapominam, gdzie leży aparat. Bo ludzie, bo rozmowy, bo wspólny posiłek. Ale dzisiaj nieco spokojniej, w pustej kuchni, tak prosto i tradycyjnie, aż poczułam chęć zrobienia zdjęcia. Więc jest. Nic nowego, nic odkrywczego, ale pyszne, więc się z Wami dzielę. Żeby o sobie przypomnieć. I o owsiance też, bo taka prosta, a proste smaki łatwo zapomnieć. Na szczęście równie łatwo sobie o nich jest też przypomnieć. I się delektować. 



KAWOWA OWSIANKA Z KOKOSOWYM SERKIEM
Przepis (jedna porcja);
5 łyżek płatków owsianych
200ml mleka 
1 łyżeczka kawy rozpuszczalnej
1 łyżeczka (płynnego) miodu
2 łyżki serka homogenizowanego
1 łyżka mleczka kokosowego
1 łyżeczka wiórków kokosowych
Płatki owsiane wsypać do rondelka, dosypać kawę, dodać miód, zalać mlekiem, całość wymieszać i postawić na ogniu. Gotować przez około 10min, cały czas mieszając, aż owsianka będzie gęsta. W tym czasie przygotować kokosowy serek: serek homogenizowany wymieszać z mleczkiem kokosowym i wiórkami. Gotową owsiankę przełożyć do miseczki. Na wierzch wyłożyć serek kokosowy. Podawać. 

15 komentarzy:

  1. jaka pyszna i puszysta ta owsianeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawowo kokosowej nigdy nie próbowałam, więc na pewno nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak miło, że jesteś! :* no właśnie - aż za mało Cię tutaj! ale wiem, że życie się toczy i może trudniej Ci znaleźć ten czas - najważniejsze, że jesteś szczęśliwa i nie opuszczasz nas :)
    najprostsze, te klasyczne smaki są najlepsze! szczególnie w formie comfort food :)
    miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no i bardzo dobrze! żyj pełnią życia, na siedzenie przed komputerem jeszcze będziesz miała czas :) pyszna owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej owsianki jeszcze nie jadłam, koniecznie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kawowa owsianka, idealne rozpoczęcie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dowód na to, że w prostocie tkwi smak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O taką owsiankę, to ja bym chętnie zjadła :) Świetna propozycja.
    Ja ostatnio robiłam kawowy budyń ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham wszystko co z kokosem, więc ta wersja bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystaj z życia, o to w nim chodzi! A tutaj zaglądaj wtedy, kiedy znajdziesz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym zjadła na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż wstyd przyznać, ale nigdy nie jadłam owsianki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam smak i aromat kawy, a połączenie go z owsianką daje zdrowe i zbilansowane śniadanie. W sam raz żeby pożywnie się obudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kawowa? muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń